יום רביעי, 3 בדצמבר 2008

כרגיל

זה התחיל כרגיל. היא יצאה מחדר השינה מלאת חיוכים. "שנזמין מישהו?" שאלה. זיהיתי את ההתרגשות והחרמנות שבקולה. אף פעם לא אמרתי לה לא, למרות שהיו פעמים שממש לא בא לי, אבל היא הרי אף פעם לא חיכתה לתשובה, אלא ישר פתחה את המחשב הנייד שלה ונכנסה לצ'ט. כאילו שהייתה לי ברירה. ישבתי לצידה והסתכלתי על אצבעותיה היפות המקלידות במהירות אותיות ומילים. כרגיל, היא ידעה מה היא מחפשת. סיננה מהר פניות לא רלוונטיות והתמקדה בשניים שכתבו מהר כמוה, היו קצת שנונים והעידו על עצמם שעברו את גיל שלושים. שלחה לשניהם את כתובת המסנג'ר וכאשר אחד מהם הודיע שאין לו מצלמה, חסמה אותו והתמקדה באחרון שנראה מיופיף מידי לטעמי. אחרי עשר דקות כבר התקשר מהדרך, וכעבור ועשרים דקות נוספות נשמעו נקישות על הדלת.

"לך תפתח" האיצה בי. ליד הדלת שלחתי מבט לאחור. היא שלשלה את התחתונים ומשכה את שולי השמלה השחורה שלה. כנראה שהפעם הייתה חרמנית במיוחד. הוא היה גבוה, נבוך הביט הנה והנה ובמיוחד באישה שרבצה על הספה עם חיוך מזמין.

הוא אמנם הסכים לקפה אבל לא טרחתי לשאול כמה סוכר. פיו היה מלא בלשונה וידיו רפרפו על גופה, מושכים את שולי השמלה כלפי מעלה, מגלים וחושפים את הערווה המסופרת. כשדחף לה שתי אצבעות גנחה קלות וליטפה את חזה. התיישבתי לצידה, להוסיף שני ידיים ופה בייחוד כדי לחשוף גם את השדיים שלה וללוש אותם בדיוק כמו שהיא אוהבת. בינתים התמקדה בזין, יונקת, שואבת, מוצצת ללא סוף.

ברוב טובה גם הגביהה עבור את הישבן, נתנה לי לחדור לתוכה לכמה פמפומים מהירים וגם וגמירה שטפטתי אותה על הרצפה. זה כל מה שאני יכול. אחר כך נותר לי להסתכל עליו ועליה, לראות כמה שהוא יכול היה. וזה היה הרבה. זיון ארוך ארוך שהוציא ממנה שלוש גמירות קולניות ואחר כך מציצה ארוכה ומושקעת ושפיך על החזה.

למרוח את החומר על השדיים היפים והגדולים שלה היה התפקיד שלי.

כצפוי, התחיל רגיל, נמשך כרגיל ונגמר כרגיל.

השפלה.