יום רביעי, 18 ביולי 2012

אשת קוקהולד

הוא יושב שם בפינת החדר וצופה בנו, עוקב אחרי כל תנועה. רואה איך אנחנו מתחבקים, מתנשים, רואה איך אני מפשיט אותה לאיטי, מתיר את כפתורי חולצתה, פותח את כפותר החצאית ומשאיר אותה בתחתונים וחזיה בלבד, רואה איך אני משכיב אותה על המיטה ומתחיל לנשק אותה ומידי פעם מחדיר אצבעות, שולף שד כדי לנשק ולינוק ממנה, דוחף אצבע מבעד לתחתונים.

הוא רואה איך היא עוצרת אותי, מורידה ממני את החולצה, מושכת את המכנסיים והתחתונים למטה ומתמקמת בין הרגליים שלי בכריעה, נוטלת את הזין שלי בידיה ומיד אחר כך גם בפיה.

אני מציץ אליו . הוא עוקב אחרי כל תנועה בחיי. אני מנסה להכנס אליו לראש. מה עובר לו בראש ברגעים האלו? איך אני הייתי מרגיש לו הייתי במקומו, לו אשתי הייתה גוחנת כך ומוצצת לגבר אחר והגבר הזה עוד מניח יד בעלתנית על ראשה, גורם לה לקחת את הזין עמוק יותר.

כן, הוא קוקהולד, אני יודע את זה. גבר שאוהב לצפות באשתו מקבלת. אבל זה משונה לי כל כך. בסך הכל חיפשתי קצת זיונים כדי לגוון לי את החיים. אז היתה לי מאהבת קבועה וכשנפרדנו הייתה לי אחרת אבל זאת... זאת לא בדיוק מאהבת. זאת אשה שמזדיינת איתי בכיף ועושה את זה מול העיניים של בעלה המאונן. אשת קוקהולד.

היא מתיישבת מעלי, מחדירה את הזין שלי לתוכה. בפעמים הראשונות השתמשנו בקונדום אבל איכשהו מתישהו ויתרנו על זה. היא רוכבת עלי ואני תופס אותה במתניה, עוזר לה לעלות ולרדת ממני. מתישהו אנחנו מחליפים תנוחות ואני מזיין אותה בדוגי, ואחר כך כשהיא מפשקת את רגליה, מניחה את הרגליים על כתפי ואני חודר הכי עמוק לתוכה... ואז מגיע תור הזיון האנאלי. אני יודע שהוא הכי אוהב את זה, כי ברגעים האלו כשאני מורח לה את התחת ב-KY הוא שולף את הזין שלו ומתחיל לאונן.

זה כל כך משפיל לדעתי, מישהו מזיין את אשתך בתחת מול עיניך. אבל הוא קוקהולד וקראתי שאלו אוהבים את ההשפלה הזו, נהנים ממנה.

במידה מסוימת אפשר לומר שכמו שהוא אוהב את ההשפלה הזו, אני נהנה מהצד השני. כן, כיף לי לזיין את אשתו, אבל עוד יותר כיף לי לעשות את זה מול עיניו.

אולי אני חודר לה עמוק פנימה והיא משמיעה קולות של הנאה ולפעמים גם קולות של כאב. אני יודע שהיא אוהבת את זה. אבל ברגעים האלו היא שחקן משני כאשר השחקנים הראשיים הם הוא ואני. לרגע אחד אנחנו מחליפים מבטים ואיכשהו אני יודע שהוא אוהב ונהנה.

גם אני
גם היא.
כיף לזיין אשת קוקהולד.

אל סיפורי וחוויות קוקהולד