יום ראשון, 30 בנובמבר 2008

על חוף הים

אני חושב שהוא היה בן חמישים. שיער שיבה לבן, בטן לא גדולה,  לא ממש שעיר, אבל גם לא חלק. גבר שפעם היה גבר גבר והיום כנראה שהוא מנסה לשמור על התדמית. כשראה אותנו שוכבים בבדידות מזהרת, החליט לגשת אלינו.
מקרוב גם שם לב לעובדה שרונית הייתה ללא החלק העליון. הוא הנהן לעברי לשלום, הפיל את עצמו על החול והתיישב לידינו.

אני לא יודע אם ציפה שאגרש אותו, או שחיכה שאפתח בשיחה. כשלא עשיתי לא את זה ולא את זה, הניח יד על התחת של רונית.

פתחתי את הפה כדי להגיד משהו, אבל לא יצאה לי אף מילה משם. סגרתי אותו והצצתי אל רונית לוודאי כי היא יודעת שהיד על התחת לא שלי.

כן, היא ידעה. היא אפילו הרימה את הראש, הציצה, חייכה אלי וחזרה להניח את הראש על הידיים.

שתקתי. מה היה לי להגיד? תעיף את היד מהתחת של אישתי? היא הרי נתנה לו אור ירוק.

היא לא אמרה מילה וגם אני לא, גם כאשר הליטופים הפכו לנועזים ויותר, גם לא כאשר התיר את החלק התחתון של הביקיני.

הלב שלי החל לפעום בחוזקה. החטייאר הזה הפשיט את אישתי לגמרי ולנגד עיני. אילו הייתי  גבר אמיתי, הייתי קם ומעיף לו בעיטה בפרצוף. אבל באותו הרגע קפאתי במקום. רק הסתכלתי איך הוא מלטף את התחת הסקסי והחשוף של אישתי היקרה ואיך היא מפשקת רגליים, כאילו מעודדת אותו להוריד את היד למטה עוד ועוד כדי ללטף אותה לאורך הפתח של הכוס.

ואז היא הסתובבה. נשכבה על גבה, עצמה עיניים, פישקה רגליים ופשוט ציפתה שימשיך.

הזין עמד לי, ועוד איך עמד לי. החטייאר עם השיער הכסוף כבר החדיר את האצבע שלו עמוק לתוך הכוס של אישתי, זיין אותה באצבע והיא החלה להתנשף, להשמיע קולות. קל היה לראות עד כמה שהיא מחורמנת.

עוד כמה דקות, עוד כניסה ויציאה והיא כבר גמרה בצעקות גדולות.
ואחר כך היא מצצה לו.

ואני כמו עלוב נפש עמדתי ושפשפתי את הזין שלי עד שגמרתי על החול החם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה